Inliners

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Tirsdag Tid: 19:00 - 20:00
Sted: Vigersted Hallen, Hallen
Torsdag Tid: 18:00 - 19:00
Sted: Vigersted Hallen, Hallen
Instruktør: Camille Lundgren / Lene Lundgren / Thomas Lausten /

Tirsdag kl. 19.00-19.55, torsdag 18.00-18.55  i Vigersted Hallen

Inliners er en hyggelig familiesport, hvor både nybegyndere og mere øvede kan være med. Voksne er velkomne alene, men børn skal komme i selskab med voksne, da det giver forældre/barn-kvalitetstid og er hyggeligt at træne sammen.

Det er en stor fordel, at vi i Vigersted har mulighed for at løbe på inliners indendørs, så underlaget ikke giver den store risiko for asfalteksem. Vi øver de helt basale teknikker og lærer fx også at løbe baglæns, krydse benene ind over hinanden, lave slalom og springe/hoppe på rulleskøjterne. Derudover er vi en af de meget få klubber i Danmark, der træner freestyle slalom, hvor vi laver avancerede komboer på en slalombane af kegler. Desuden spiller vi rullehockey eller leger fangeleg, hvilket også er en god træning i både balance, hurtighed og standsninger.

Man medbringer selv inliners og beskyttelsesudstyr inkl. hjelm.

Man bestemmer selv om man vil komme en gang om ugen, eller flere.

OBS: Der skal påregnes udgifter til indkøb af tøj til gymnastikopvisningen.

Instruktører, Lene L, Thomas L, Camille L.

Foto: Kim Formsgaard

Periode: 05.09.2023 - 27.06.2024